Kylläpä voi ihmistä väsyttää! Seitsemäs yövuoro menossa (siis töissä).. Mutta onneksi tämän niin ihanaisen "ruokatauon" voi oivallisesti käyttää blogin kirjoittamiseen, sillä eväät on syöty jo aikaa sitten. Kävästiin tänään treenailemassa agiliitoa Annikan taitavassa ohjauksessa, mm. kepeille työntöä treenailtiin, joka kieltämättä kyllä alussa aiheutti mulle kylmät väreet niskaan - ajatuksena ettei vaan niin varmat keppisuoriutumiset neidiltä nyt kariudu, niin kuin puomi konsanaan. Tuota treeniä on nyt ihan älyttömän hankala selittää, varsinkin tässä vaiheessa viikkoa, mutta koitamma: Ensimmäinen treeni meni niin, että mie olin keppien ja koiran välissä ja koira lähestyy keppejä 90asteen kulmasta hypyn takaa. Koira piti sitten syöttää/työntää/vetää kepeille minun ollessa selkä keppien menosuuntaan päin ja ujuttamalla kättä toisen toisen ja kolmannen kepin välistä, kohti sitä ensimmäistä keppiväliä.. Koittakaapa tajuta tuosta :D Eli makkara kiinni Deekun nenuun ja siitä sitten veto oikeaan väliin. Tälläisen 90asteen kulman Deeku tekee muutoinkin, mutta varmasti tuo treeni on hyödyksi sitten joskus kun aikaa pitää yrittää saada säästettyä.. eli kolmosissa :) Toinen harjotus oli puolestaan meille (lue: mulle) hankala, koira jätettiin edelleen sinne 90asteen kulmaan hypyn taakse ja nyt minun piti mennä keppien taakse houkuttelemaan neitiä keppien ensimmäisestä välistä ja sitten syöttää se siitä matkoihinsa.. Kyllähän se sen ekan välin tuli, muttei hakeutunut oikeaan väliin enää siitä sitten. Joko minä tein jotakin väärin - oletettavasti - tai sitten tuollainen kääntyminen ei Daimille lutviinnu. Jätettiin se treeni muutaman toiston jälkeen, kun ensin oltiin molemmat kuumuttu tarpeeksi ;) Ja treeneissä muuten tuota kuumuista taas oli, minä olin ihan rätti-poikki-poks ja neidillä ei pienet koukerot tuntuneet missään.. kyllähän siitä pienestä beegistä taas sitten ääntä lähti kun rupesi kyllästymään mun huolettomaan menoon. Mutta mulla ei yksinkertaisesti paukut enää riittäneet mihinkään, päikkärit jäi nukkumatta ja treenien jälkeen oli 30min aikaa käydä viemässä koira kotiin ja lähtä töihin.. hoh hoijaa.

Mutta nyt pitänee palata hommiin..